Brief voor de ouders

Beste ouders,

Hoe gaat het met u en met de kinderen? We hopen dat u allen nog in een goede gezondheid bent.  Om u te laten bewegen (één van de tips van de overheid) konden jullie de Facebook Challenge uitvoeren.  Creatievelingen kunnen zich amuseren met de foto opdracht.

De Nationale Veiligheidsraad besliste op 24 april dat vanaf maandag 18 mei de lessen op school kunnen herstarten voor enkele groepen van leerlingen, die dan gedeeltelijk op school les krijgen. Vlaamse scholen kunnen kiezen voor een pilootfase op vrijdag 15 mei. Wij starten op 15 mei 2020 om les te geven aan het 1ste, 2de en 6de leerjaar.

Momenteel onderzoeken we de mogelijkheden en berichten eind volgende week hoe we dit definitief gaan aanpakken.

Mogen we jullie vragen om uw kind in te schrijven in de opvang door een mail of bericht te sturen naar de klasleerkracht voor zaterdag 2 mei 2020 om 20.00.  Het inschrijven is noodzakelijk om onze bubbel veilig te houden.

Sportieve groetjes,
Jaak Maton - Mieke Geldof